Dev derbiyi F.Bahçe kazandı: Sarı-lacivertliler 2’de 2 yaptı!


Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin 3. haftasında Fenerbahçe Opet, evinde konuk ettiği Galatasaray Çağdaş Faktoring’i 82-73 mağlup etti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

grandpashabet güncel giriş meritking betkom betkom giriş meritking betgaranti betgaranti güncel giriş betgaranti