Çarşamba, Mart 19

Bakan Kacir’in Elektrik ve Hibrit Araçları için Hedef

Otomobilistik Sanayi Derneği’nin (OSD) 50. olağan Genel Kurulu, İstanbul Fazil Zobu sektörünün Meclis Meclisinde Sanayi ve Kacir Teknolojisi Bakanı’nın katılımıyla yapıldı.

Kacır, buradaki konuşmasında üretim süreçleri inovasyona öncelik veriyor, yarışma arenasında bir adım ileriye tanık olduğunu söyledi.

Başkan Recep Tayyip Erdoğan’ın rehberliğinde son 22 yılda sürdürülen yüksek teknoloji ve değerli üretim merkezi ile küresel rekabette söz konusu olan ülkelerden biri olduklarını vurgulayarak, küresel rekabet ülkelerinden biri ve endüstri ve teknolojide çok sayıda ilk ve önemli kazanç imzalayan.

KACIR, “Araştırma ve İnovasyon Ekosistemi, Planlanan Endüstriyel Alanlar, Girişimcilik Kültürü ve Nitelikli İnsan Kaynakları Türkiye’yi küresel bir üretim tabanına dönüştürdü. Türkiye şimdi, en fazla sayıda ürünü Çin’den sonra Orta Avrupa’ya uzanan nesil ülke sayısına ihraç edebilen ülkedir. Küresel değeri olan zincirler. Salgın döneme kıyasla % 27’si, bu bir tesadüf değil, bu ülkenin tüm mekanizmalarıyla çalışmayı mümkün kılan bir anlayış çalışmasını görüyoruz.

“Elektrikli araçların payının 2030’da yüzde 35’i aşacağını planlıyoruz”

Bakan Kacir, sektördeki aln ve zihinsel ter ile 22 yıl 22 yılda 357 bin ila 1 milyon 365 bin otomotiv üretimi, 37 milyar dolardan daha yüksek ihracatın yeni bir rekoru hatırlattığını vurguladı.

Kacır, Türkiye’nin geçen yıl otomotiv sektörü pozisyonunu koruyarak geçen yıl Türkiye’nin ihracat şampiyonu olmaya devam ettiğini söyledi.

Kacir, “2002 yılından bu yana, ana ve otomotiv altında yapılan yatırımlar için 3 bin 742 teşvik sertifikası düzenledik ve 954 milyar liralık sabit yatırımları teşvik ettik. Küresel otomotiv sektöründeki 14 binden fazla araştırma ve geliştirme personeli tarafından yapılan projelerin değerini güçlendirmek için.

Sensörlerin, iletişim ve yapay zeka teknolojilerinin, araçlarıyla, çevreleri ve diğeri ile iletişim kuran akıllı otonom sistemlere entegrasyonunun, pil maliyetlerinin düşüşünün ve yüksek enerji yoğunluğu ve uzun süreli aküler tarafından sağlanan genişlemiş menzilin kullanıcılar için daha cazip ve erişilebilir bir alternatif oluşturduğunu vurguladı.

Kacir, geçen yılın eşzamanlı dönüşümleri ile geçen yıl 17 milyon elektrikli araç satışı şu şekilde devam etti:

“Küresel otomotiv pazarındaki elektrikli araçların payı yüzde 20’ye ulaştı. Ülkemizde ve dünya çapında tüketici tercihleri ​​hızla değişiyor. Hibrit araçların satışları, bu yılın ilk iki ayında yüzde 74,5, araç pazarındaki elektrikli araçların satışları yüzde 74,5 arttı. Bu eğilimin mevcut yüzde 17’si için önemli sonuçlar olması kaçınılmaz. Mevcut yüzde 17 seviyesinden melezler.

İçten yanmalı motorlarla karşılaştırıldığında, elektrikli araçlar daha az mobil parçalara ve daha fazla elektronik bileşene sahiptir. Elektrikli araçların yazılım tabanlı sistemlere dönüştürülmesiyle, girişimcilik ekosistemi ile otomotiv endüstrisi arasındaki işbirliği toprağı güçlendirilmiştir. Pil teknolojisinin otomotiv sektöründeki ana değer unsuru haline gelmesi, pil güç işlemini üretim planlaması ile entegre ediyor. Ülkemiz, son 22 yılda neredeyse sıfırdan inşa edilen araştırma ve geliştirme altyapısı ve inovasyon gelişimi, güçlü ve derin üretim altyapısı ile yeni hareketlilik ekosisteminin otomotiv sektöründeki dönüşümüne rehberlik etmeye hazırdır.

“Hızlı şarj üniteleri için elektrikli araç kullanıcılarına erişimi kolaylaştıracağız”

Bakan Kacır, elektrikli araç devrimini doğru zamanda ele geçirdi ve teknoloji üretiminde güçlü bir Türkiye için önlem almaya devam edeceklerini vurguladı.

Yeni nesil sanayi politikasının somut bir örneği olarak, elektrik ve akıllı otomobillerin doğuştan gelen Kacir, bugün 53.000’den fazla toggs olduğu bilgilerini paylaştı.

Kacır, “Bir teşvik sertifikası düzenlediğimiz araç pilinin üretim yapısının yatırımları ile yaklaşık 36 gigavat, teknolojiye yönelik endüstriyel hareket programı, ülkenin sonunun kitlesel üretiminin sonunda araştırma ve geliştirmeden çok çeşitli yeni nesil otomobil teknolojileri çözümleri. Ekiple birlikte, bu alanla birlikte teknolojileri geliştirir.

Otonom ve bağlı araçlar için gerekli test, entegrasyon ve sertifikasyon testlerini sağlayan açık inovasyon (açık) otonom araçların geliştirme ve test platformunu uyguladığını ifade etmek, elektrikli araçlar için hızlı şarj altyapıları için destek programı ile Türkiye’nin tüm şehirlerinde hızlı şarj istasyonlarını uygulamıştır.

Kacir, “11 bin 700’ün hızlı şarjına ulaştığımız desteğiyle 28 bin 500 liman şarjına ulaştık. Geçen yıl hızlı şarj altyapımızı iki katına çıkardık. Yakında, mevcut altyapı için tamamlayıcı bir rol oynayacak yeni şarj istasyonları oynayabilecek. Bu pasajların sonucu olarak son birkaç yıldır elektrikli ve hibrid araçların üretimine yapılan yatırımları.

“Türkiye yeni mobilite yatırımları için bir cazibe merkezidir”

Endüstri ve Teknoloji Bakanı Kacır, ülke tarafından sunulan değer teklifini henüz Türkiye’ye yatırım yapmayan otomobil şirketleriyle yatırımcılara ve yeni hareketliliğe yaptıkları hamleleri paylaştığını söyledi.

Kacır, onları Türkiye’nin sunduğu fırsatları değerlendirmeye davet ettiklerini fark ettiler ve konuşmasına aşağıdaki gibi devam etti:

“Yatırımcıların şu anki ilgisi, Türkiye’nin hareketlilik için yeni yatırımlar için bir cazibe merkezi olduğunu gösteriyor. Dünyanın en büyük elektrikli araç üreticisi BYD, 150 bin elektrikli ve şarj edilebilir beceriye sahip bir üretim yapısı olan hareketlilik teknolojileri için bir araştırma ve geliştirme merkezi yaratıyor. güçlendi.

Bu anlayışla, ülkemize en yüksek seviyelerde değer katacak yatırımları desteklemeye devam edeceğiz. Bunun en somut testi, Başkanımız tarafından ilan edilen tarihimizde daha büyük bir ölçekte olan ilk 6 HIT30 çağrısından ikisinin doğrudan otomotiv sektörümüz için olmasıdır. Elektrikli araçların çağrısı ile, yılda en az 150 bin elektrikli araç kapasitesi sağlayacak olan Araştırma ve Geliştirme Merkezi’nin kurulumu da dahil olmak üzere yeni yatırımlar için eksiksiz bir teşvik paketi sunuyoruz. Toplam 5 milyar dolarlık bir destek bütçesiyle, yılda en az 1 milyon elektrikli aracın üretim kapasitesine hızla ulaşacağız.

Pillerin üretiminin geri çağrılmasıyla, hücre üretimi de dahil olmak üzere 5 gigawatt ve aktif malzeme üretim tesisi kapasitesine sahip asgari yıllık pilin yatırımlarını destekliyorlar ve Türiye’de 80 gigavat üretim yetenekleri üretmeyi amaçladıklarını, 4 bin dolarlık bir paketi ile 6 bin dolarlık bir teşvikle, destekleri de dahil olmak üzere, megawattta’nın desteklenmesi de dahil olmak üzere destekledikleri altını çiziyorlar.

Kacir, Türkiye’nin elektrikli araçları ve yolculukta dünyanın ana oyuncularından birinde pil üretimi, her zaman olduğu gibi, ellerini taş altına koyacak inançlar, dedi.

“Yatırım planlarınızı yeni nesil elektrikli ve akıllı araçların üretimi doğrultusunda modelleyin”

Bu odaya son 10 yılda 10 milyar dolarlık yatırım olan Kacirin, sanayicilerin gelecekte geleceği, sanayicilerin üç öncelik beklentileri olduğunu uyguladıklarını söyledi.

İlk yatırım planlarının yeni nesil elektrikli ve akıllı araçların üretimini modellemeye devam ettiğini vurgulayan KaCIR, şunları söyledi:

“Yatırımlarınızın ölçeğini ve kalitesini belirlerken, bir milyar nüfusun büyük bir pazara erişimi düşünebilirsiniz. İkinci beklentisi, alt endüstri şirketlerimize aynı anda elektrikli araçların dönüşümünde rehberlik etmektir.

Son olarak, ülkemizdeki teknolojik girişimlerle işbirliğini artıracağınızı umuyoruz. Bugün Türkiye, teknolojik girişimciliğinde Avrupa’nın parlak yıldızı olarak ifade ediliyor. Teknolojik girişimlerimiz yenilikçi hareketlilik çözümleri imzalamaktır. Girişimcilerimizle omzunu omzuna vermek, takım ruhu ile hareket etmek, yeni yenilikçi ürün ve hizmetlerin yolunu açacaktır. Zor rekabetin olduğu otomotiv pazarında size bir adım ilerleyecektir.

Kacır, sektörde yıllardır Türkiye’de üreten ilgili partilerin Türkiye’nin yatırımcılar için eşsiz fırsatlarının en yakın tanıkları olduğunu söyledi.

Kacır, daha büyük ve daha güçlü bir Türkiye adına kürek çekmeyi çektiklerini vurguladı, “Daha da fazla açtık, büyürken desteğimizi daha rekabetçi olmaya ayırmadık. Bundan sonra politikalarımıza yapısal reformlarımız ve etkili destek mekanizmalarımızla yatırımlarla devam edeceğiz”. Bir açıklama yaptı.

KaCIR, otomotiv sektörü, araçlar, Akıllı Hız Destek Sistemi, Dikkat Uyarı Sistemi, Alkol Kurulumunun Ön Hazırlanması, Yerli Ukleri’nin evinde kullanılmak üzere kullanılacak şekilde kullanılacak şekilde düzenlenerek gerçekleştirilecek.

Bakan Kacır, yabancı bir otomobil şirketinin Türkiye’ye yatırım yapıp yapamayacağı sorusuna yaptığı konuşmadan sonra sona ermek üzere olduğunu ve bu ayın bir gelişme olabileceğini söyledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

bonus veren siteler Padişahbet Hiltonbet Giriş
handycasinozone.com freebetstake.com